אופיר סופר: "לא ננהג בדורסנות כלפי האופוזיציה"

    אייל ראובן No Comments on אופיר סופר: "לא ננהג בדורסנות כלפי האופוזיציה"

    חה"כ אופיר סופר בריאיון ל'קול חי': "זו לא רק הצלחה שלנו, אלא של עם ישראל. הציבור אמר שהוא רוצה ישראל יהודית. זו תהיה ממשלת ימין על מלא מלא"

    צילום: Flash90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ אופיר סופר (הציונות הדתית), מבהיר כי אין לו כוונה להתנהל בדורסנות כלפי האופוזיציה. "נקדם את האג'נדה שלנו באופן הדמוקרטי ביותר".

    "זו לא רק הצלחה שלנו, אלא של עם ישראל", מדגיש סופר בשיחה עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי). "הציבור אמר שהוא רוצה ישראל יהודית, הוא אמר את זה גם אצל ש"ס, בליכוד וביהדות התורה".

    הוא התייחס לדיווח לפיו מפלגתו זכתה למספר הקולות הרב ביותר בקרב החיילים: "אני לא מופתע. נפגשתי עם חיילים וראיתי אהדה אדירה".

    "נבחרנו כדי לקדם אג'נדה. אפשר לעשות את זה במתינות, לא צריך דורסנות, לא צריך לבטל את ועדות הכנסת כמוהם. זה יעשה בצורה הדמוקרטית ביותר שיש", הבהיר סופר. "זה שצריך לטפל במערכת המשפט – הצגנו את זה ואנחנו מתכוונים לעשות את זה. כך גם בזהות היהודית, בחינוך. אנחנו לא מדברים על תיקים, לא בשלב הזה ולא בתקשורת. אנחנו לא נחזור בנו מהדברים החשובים".

    עוד אמר סופר: "זו תהיה ממשלת ימין על מלא מלא ולשם זה הולך ולזה נדאג בע"ה. זאת ההצבעה של עם ישראל. מה שנעשה בסיבוב הקודם – לא היה להם רוב והם התנהלו בצורה דורסנית. אנחנו באים ממקום של כוח וחוזק".

    הוא קרא לגוש להתנהל באחדות: "אני חושב שהעבודה של כל המחנה הלאומי כולו צריכה להיות טובה וביתר שאת בקואליציה כפי שהייתה באופוזיציה. צריך לשמור על זה".



    0 תגובות